Ett kort inlägg.

Det får bli ett kort inlägg, för alldeles strax knackar mina middagsgäster på dörren. (Jo, det blir tre rätter. Palsternacksoppa med pestobullar, filodegsbakad lins- och champinjonröra med chevrékräm och sallad, samt två sorters hemmagjord glass, choklad och blåbär/björnbär.)

Igår hade jag och min vapendragare introduktion på gymmet. Vår instruktör hette Larsa och han hade inte lika mycket humor som han var humor. Däremot tyckte han att det var roligt att vi kallad utfall för silly walk. Fast det sa han inte först, utan mot slutet påpekade han att det var roligt. Hur som. Vi har ett grundprogram och det är inte fasansfullt tråkigt. Tvärtom är det ganska skoj att pressa den kropp man har.
Men jag skulle gärna undvika Larsa i fortsättningen, om det är möjligt. Vi skulle vara i högform till påsk, sa han.
Tilläggas bör att Larsa mer än gärna småpratade med kvinnorna på gymmet. Det vore obehagligt om han i påsk började småprata med oss också. Mycket obehagligt.

Kommentarer
Postat av: E!

Fniss

2009-10-22 @ 16:10:44
URL: http://www.vennerbring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0