Ladda om.

Det är dags att ladda om. Söndagar innebär chill och omladdning.
För imorgon är en vecka fylld av aktivitet, kärlek, fest och framför allt löning!

Framför allt behöver jag ladda om mitt pepp-på-hethet-batteri. Kort sagt den där inspirationen, lusten och viljan att inte ligga hög i soffan och äta ostbågar. Om du vill får du hjälpa till. 'Heja, heja' alternativt 'du är bra' räcker fint. Jag är inte girig, bara lite inspirationsfattig.

Dessutom misslyckades jag kapitalt med att putsa mina fönster. De ser, om möjligt, ännu jävligare ut än innan jag rörde de. Inga poäng på husmorskontot idag, inte ett enda.

Kommentarer
Postat av: e

heja malin friskt humör, det e det som susen gör!

heja heja heja!!

2009-09-22 @ 08:59:24
URL: http://evelinahartwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0