pendelhumör.

Upp och ner, fram och tillbaka, runt och rakt och tvärnit. Ni förstår.
Dessutom en lägenhet som är fin men när solen ligger på under eftermiddagarna ser man allt damm. Och tänker att jag minsann borde damma. Fast jag hatar att damma. Som att jag är katastrofdålig på att vara vuxen fastän jag lyssnar på beatles och bakar.
Men sedan finns roliga saker med. Att mina föräldrar bokat en helg och hälsar på. Att jag ska göra en större investering och därmed ta ett vuxet beslut. Att jag har himla fina vänner med snygga frisyrer och oerhört stora väskor.


But geez, det pendlar hela tiden.

Kommentarer
Postat av: ömma modern

stora väskor är onkeligen bra kattskit!

2009-09-28 @ 16:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0