Sanningen ska fram...

Det blev inte mycket arbetat igår. Jag skulle kunna skylla på enorm bakfylla eller på besök från utomsocknes. Fast det skulle mest kännas som en dålig ursäkt. Peppen infann sig inte och jag kan tycka att efter sex arbetsdagar får man lata sig en dag.
Och det gjorde jag, framför tv:n. Mitt intresse för dålig tv går enbart utför.
Söndagen gick mest åt till att se The X-effect på MTV. Jag vill inte ens förklara för någon ovetande vad programmet går ut på. Så pass meningslöst var det, även om min hjärna fick en välbehövlig paus från intelligens.
Efter en storartad avslutning, Scream 2, somnade jag in alldeles ensam i den stora sängen.
Mja, helgen var inte så pjåkig ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0